luni, 4 aprilie 2011

Intre texte


Am avut un weekend mai pestriţ decît mă obişnuise sedentarismul din ultima vreme . Am ieşit în compania unor doamne admirabile în cîteva locante . Ca să fii diva – ai tot felul de parametri , ajustabili– mai puţin vîrsta – care ramîne intr-o zonă mişto indiferent de ani. Băi , intrucît imi permit luxul ăsta încă, am ieşit cu nişte dive , mai multe vezi bine . Escapada s’a startat in Omnivore’s Dilemma . Am rîs mult de situaţii , de confuzii iscate şi nu în ultimul rînd de mine însumi . Am retrăit virtuţile unei nepăsări legate de un mîine independent . Un mîine care poate fi oricum , pentru că e acceptabil – dacă nu cumva de’a dreptul improbabil.

Am ras un număr greu de contabilizat de diverse beri . Intr-un tîrziu m’am stabilit asupra unora cu eticheta verde – e şi ăsta un criteriu, dacă vrei – lafel de eligibil precum blonde cu ţîţe mari . Ceva mai încolo am eşuat în club Control , unde chiar nu am încercat nici un pic de control ...

E ca atunci cînd laşi să’ţi ricoşeze falca dintr-un pumn intr-un bombeu , şi refuzi să rămîi la podea . Cinematica asta mi’a amintit de Snatch .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu