vineri, 1 aprilie 2011

un (1) aprilie - normal


01. M’am sculat absolut normal – la un 7:30 extrem de a-normal pentru adultul fara preocupari care sunt .
02. Am salutat cu familiaritate – acesta preacinstită zi de vineri precum si pitica galbena de dimensiuni medii – numita in mod normal Soare .
03. Am halit un ou fiert normal (adica tare) – iar pe celalalt am renunţat sa il manic . Am gindit futuristic (a-normal) – ca vor mai fi zile pentru asta .
04. Am alimentat la un Petrom normal – si la „de care ?” am zis euro 95 – adica normal-ă .
05. Am urinat cu capacul lasat (normal), nestropind colacul deloc (rarisim dacă nu exceptional) . Nu am scuturat de mai multe ori decit era normal .
06. Am condus tauzandmails foarte normal pe niste drumuri a-normal de libere , iar subconstientul a dat „delete” la toate gropile normal-e din soselele romanesti (extrem de para-normal-e)
07. Am ajuns intr-un Bucuresti care in mod normal ori absolut aleator sau principial , e capitala Romaniei , desi as fi preferat sa ramina stîna lui Bucur . Am intrat in tirg vineri la ora 17 – cind toata populaţia parăseşte urbea , normal .
08. Sunt de o veselie crunta , si umpic descumpanit de asta – intrucit imi pare a-normal-ă , la limita iresponsabilitatii. Normal cică e sa fii serios , sa ai o familie si sa te duci la munca in folosul unei umanitati in care toate sunt normate .
09. Intru la Gary , nici un cunoscut inafara de Mişu , la masă cu un chelios . Mă aşez şi o frecăm normal – despre ce (ne) facem la vară , şi eternele băieţisme ce (ne) facem cînd ne facem mari . Capo da famiglia . Insuşi Gary imi aduce un Carlsberg rece , hrana mea favorită – normal fără să cer .
10. Orice aş cere mai mult de la viaţa asta ar sfida normal – itatea - superfluu. Potentiometrul de la boxele mele nu are amplitudini gen minim-maxim – numai o pozitie – normal .

4 comentarii: